Wednesday, February 18, 2009

putaran kehidupan..





Bismillahirrahmanirrahim
rasa seakan bermimpi seusai menjadi isteri abang yang sah..sampai sekarang masih belum kupercaya..perkenalan yang hampir 8 tahun akhirnya termeterai dengan sebuah ijab dan kabul..ALHAMDULILLAH..terima kasih Ya ALLAH..aku terlalu bersyukur kerana di anugerahi seorang zauj yang penyayang,bertanggungjawab dan lemah lembut serta sabar melayani kedegilan dan karenahku..terima kasih jua buat abang..suamiku akhi mohamad nor paizal bin abd.ghani..terima kasih kerana menerima seadanya diriku ini..








2 comments:

  1. Assalamualaikum...

    InsyaALLAH,ana Doakan antum bahagia Dunia dan akhirat seperti janji ALLAH swt dalam kalam Suci NYA di mana ALLAH akan memberi rezeki hasil perkahwinan berdasarkan niat kerana MAHA PENCINTA.

    Ana t'ingat Kata-kata Iman Al-Ghazali " Alangkah baiknya kamu mencari sbab untuk berkahwin,manjaga adab-adab perkahwinan dan jelas dengan tujuan perkahwinan "

    Semoga anti menjadi ISTERI yang SOLEHAH kerana bagi setiap MUK'MIN yang sejati m'impikan ISTERI CERDIK YANG SOLEHAH. Cerdik bkn di ukur pd tahap pelajaran nya tapi cerdik menjaga IMAN dan Aklaqnya termasuk AMANAH SUAMI TERCINTA..


    kepada Suami anti,jadi lah suami yang baik dan soleh.

    Semoga kita semua akan menjadi HAMBA yang akan di bela oleh ALLAH swt di "yaumal Akhirah" kelak.

    Syukran

    ReplyDelete
  2. Assalamulaikum...

    Munirah..bila saya tengok betul2 baru lah saya perasan..husband awak ni senoir kita masa kt SMK putera kan??Pengawas..betull x??alhamdulillah...rupa2 nya jodoh awak kat depan mata je kan..?

    saya doakan semoga awak husband kekal hingga ke akhir hayat..AMIN....- Adawiyah...

    ReplyDelete